I have searched a long time for the part of code and the only implementation i have find is for the arrow (arrow.cs)
Actually there's no absorb Armor in PVP and PVE. a unstyled, styled, or stealth attack seems to do the same damage on a mage and a puretank.
I have decided to make it available and the result is verry good i think.
I have no idea on how Mythic do this calcul.
That's a know problems ?
The part of code is in test on my server.
I post the result (log) if you want to take a look.
On a GameNPC
- Code: Select all
12:18:38,256 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :50.On a un bonus d'Armure qui retire =22
12:18:41,944 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :63.On a un bonus d'Armure qui retire =28
12:18:49,319 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :70.On a un bonus d'Armure qui retire =31
12:18:51,756 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :37.Sur une base de dégats (Styled) de :23.On a un bonus d'Armure qui retire =8
12:18:59,006 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :1.On a un bonus d'Armure qui retire =0
12:19:00,397 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :49.On a un bonus d'Armure qui retire =22
12:19:04,084 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :67.On a un bonus d'Armure qui retire =30
12:19:05,600 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :1.On a un bonus d'Armure qui retire =0
12:19:06,006 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :37.Sur une base de dégats (Styled) de :1.On a un bonus d'Armure qui retire =0
12:19:07,772 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :62.On a un bonus d'Armure qui retire =27
12:19:11,459 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :70.On a un bonus d'Armure qui retire =31
12:19:11,569 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :37.Sur une base de dégats (Styled) de :8.On a un bonus d'Armure qui retire =2
12:19:15,147 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :45.Sur une base de dégats (Styled) de :68.On a un bonus d'Armure qui retire =30
12:19:16,584 - [RegionTime2] - DEBUG - DOL.GS.Styles.StyleProcessor - Bonus d'absorb Armure de :37.Sur une base de dégats (Styled) de :9.On a un bonus d'Armure qui retire =3
I want to test it correctly before commit the code, if you want it.